Tytuł książki:
Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej. Seria: Oblicza mediów
Autor książki:
Magdalena Grabowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 128 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788377808313 |
ISBN: | 978-83-7780-831-3 |
Data: | 2014-01-28 |
26.81
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.
Książka "Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej. Seria: Oblicza mediów" - Magdalena Grabowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2013 r. Cena 26.81 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.