pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej. Seria: Oblicza mediów

Autor książki:

Magdalena Grabowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 128 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788377808313
ISBN: 978-83-7780-831-3
Data: 2014-01-28
26.81 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.

Książka "Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej. Seria: Oblicza mediów" - Magdalena Grabowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2013 r. Cena 26.81 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.