Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Arkady |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 210x280 mm |
EAN: | 9788321345864 |
ISBN: | 978-83-2134-586-4 |
Data: | 2009-02-05 |
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Celem niniejszej publikacji jest przekazanie wiedzy i doświadczeń z zakresu merchandisingu osobom pragnącym wykonywać ten zawód. Znajdą tu one zarówno informacje na temat sztuki aranżacji wystaw, jak i wystroju wnętrz, oraz poznają narzędzia, które pomogą im odnieść sukces. Analizując przedstawione w tej książce studia sklepów, specjalne wykresy oraz przykłady najciekawszych ekspozycji z różnych miejsc świata, przyszli wizualni merchandiserzy dowiedzą się, jak umacniać wizerunek marki oraz zachęcić klientów do dokonywania zakupów.
Książka "Merchandising. Projektowanie przestrzeni sklepu" - Tony Morgan - oprawa miękka - Wydawnictwo Arkady. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2008 r.