pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mentoring. Teoria, praktyka, studia przypadków

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326432569
ISBN: 978-83-2643-256-9
Data: 2014-07-22
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Znana od wieków, niezastąpiona relacja mistrz-uczeń coraz częściej wykorzystywana jest we współczesnych organizacjach, przybierając postać ustrukturyzowanych programów mentoringowych. Profesjonalne podejście do mentoringu omawia szeroko w pierwszej części książki Małgorzata Sidor-Rządkowska, ceniona ekspertka i autorka wielu publikacji z dziedziny zarządzania kapitałem ludzkim, podejmując takie tematy jak: - współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu, - różnice między mentoringiem a coachingiem, etyka mentoringu, - zadania i kompetencje mentora oraz najważniejsze aspekty jego pracy, - wdrażanie programu mentoringu w organizacji - etapy, dobór par mentor-podopieczny, zadania działu HR, rola przełożonego,kwartet mentoringu", - korzyści z programów mentoringowych dla podopiecznych, mentorów i organizacji.

Wszystkie te zagadnienia są następnie rozwinięte w ciekawych i inspirujących studiach przypadków, których autorami są specjaliści biorący udział w przygotowaniu, wdrażaniu i przeprowadzaniu efektywnych programów mentoringu, mentoringu akademickiego i tutoringu - w firmach biznesowych, instytucjach administracji publicznej, na wyższych uczelniach, a także programów mentoringu społecznego. Szczegółowe charakterystyki tych procesów i związanych z nimi doświadczeń dostarczą wartościowej wiedzy zarówno pracownikom organizacji wdrażających programy mentoringowe, jak i wszystkim zainteresowanym tą formą wspierania jednostek i zespołów.

Książka "Mentoring. Teoria, praktyka, studia przypadków" - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2014 r.