pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 196 s.
EAN: 9788383586229
ISBN: 978-83-8358-622-9
Data: 2024-06-05
60.92 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka jako pierwsza na polskim rynku przybliża zagadnienia związane z wdrażaniem programów mentoringu i tutoringu. Autorzy przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty tychże programów, jak i rekomendowane działania praktyczne.

W publikacji omówiono m.in.:
istotę i rodzaje mentoringu oraz tutoringu,
przebieg procesu wdrożenia ze szczególnym uwzględnieniem: rekrutacji mentorów/tutorów oraz podopiecznych, budowania programów szkoleniowych,
doboru par mentor/tutor-podopieczny, zasad realizacji programów oraz ich ewaluacji,
przykłady działań wdrożeniowych pochodzące z różnych branż, zarówno o charakterze biznesowym, jak i niekomercyjnym.

Lektura umożliwi czytelnikowi nie tylko pozyskanie wiedzy na temat mentoringu i tutoringu, ale także wskaże poszczególne kroki niezbędne do wdrożenia tychże programów rozwojowych w organizacjach.

Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.

Książka "Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia" - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2024 r. Cena 60.92 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.