pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media.pl. Badanie nad mediami w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788365705037
ISBN: 978-83-6570-503-7
Data: 2017-02-08
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Redaktorom tomu udało się zgromadzić teksty najbardziej znanych i znaczących badaczy z różnych obszarów wiedzy o mediach, a zarazem uczonych reprezentujących różne pokolenia w polskim medioznawstwie.

Mamy tu nestorów tej dyscypliny wiedzy, jej ciągle aktywnych klasyków oraz młode (no, może nie tak bardzo) wilki. Są tu zatem reprezentanci prasoznawstwa, badacze mediów masowych, filmo- i telewizjoznawcy, badacze gier komputerowych i palimedialnego dziennikarstwa, specjaliści od sztuki nowych mediów i sieciowych prosumentów. [...]Każdy z nich mówiąc o mediach, mówi o czymś trochę innym i trochę inaczej. Obok nacechowanego etycznie dyskursu humanistycznego/hermeneutyki pojawia się relacja z projektu badawczego o charakterze ilościowo-jakościowym, nowemu odczytaniu koncepcji Mc Luhana towarzyszy pełen pasji esej o dziennikarzach-celebrytach. [...] Redaktorzy książki starali się uporządkować ten wielogłos od tekstów najbardziej ogólnych (przedstawienie stanu badań, wymiar etyczny w badaniu mediów i praktykach medialnych),poprzez różne aspekty metodologiczne współczesnego medioznawstwa (intencje metodologiczne, konkretne projekty badawcze oraz prezentacje metod i wyników badań), po konkretne obszary problemowe (dziennikarze/celebryci, archeologia mediów, sztuka i nowe media).

Z recenzji wydawniczej prof. Tomasza Stępnia

Książka "Media.pl. Badanie nad mediami w Polsce" - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2016 r.