Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 222 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788375456394 |
ISBN: | 978-83-7545-639-4 |
Data: | 2016-04-02 |
Opis książki:
Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie będą media w przyszłości, to w tej książce znajdzie wiele inspirujących myśli. Rzecz naukowa, ale pomaga w zrozumieniu codzienności. Bardziej niż się wydaje."
prof. dr hab. Jacek Dąbała, Katolicki Uniwersytet Lubelski
"Tytułowa "mediamorfoza" celowo przywołuje rozważania Karola Jakubowicza na temat transformacji środków komunikowania. Wspólnym wątkiem prezentowanych w niej publikacji jest bowiem "substytucjonalny" wymiar przemian mediów. Autorzy poszczególnych rozdziałów koncentrują się na tym, w jaki sposób nowe media i technologie cyfrowe zastępują media tradycyjne. Publikacja dobrze odzwierciedla wielowymiarowość i wieloaspektowość zjawiska mediamorfozy, a także różnorodność podejść badawczych do tematu. Czytelnik odnajduje w niej zarówno filozoficzną, humanistyczną analizę funkcji mediów z perspektywy epistemologii i metodologii nauk o zarządzaniu, jak i szczegółowe rozważania dotyczące przemian konkretnych formatów i gatunków medialnych."
dr hab. Agnieszka Hess, Uniwersytet Jagielloński
Książka "Mediamorfozy. Seria: Media początku XXI wieku" - Tomasz Gackowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2016 r. Cena 36.62 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.