Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | FNCE |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 175x245 mm |
EAN: | 9788366264274 |
ISBN: | 978-83-6626-427-4 |
Data: | 2020-05-27 |
Opis książki:
Praca podejmuje trudny i bardzo rozległy problem badaczy wymagający długich studiów interdyscyplinarnych oraz dużej dojrzałości naukowej. W dodatku tytułowa i jakże aktualna w naszym życiu publicznym i politycznym kwestia nie doczekała się w naszej literaturze naukowej zbyt wielu ujęć, co zwiększa walory recenzowanej rozprawy, ale też powoduje ubóstwo ugruntowanych punktów odniesienia do oceny monografii. Rozprawa wychodzi z założenia, że mass media tworzą obecnie pewien "porządek kulturowy", swego rodzaju filtr, którzy decyduje o postrzeganiu świata. To one wyznaczają sposoby komunikacji i emocjonalnego odczuwania świata. Media nie są tylko instrumentem, pośrednikiem, lecz łączą nas ze światem, kreują obrazy, symbole, doznania, które są fizycznie niedostępne, dlatego trudno odróżnić w nich fikcję od rzeczywistości. Albo nie można rozpoznać realnego od wyobrażonego, a mediosfera podsuwa człowiekowi obrazy, które w rzeczywistości nie istnieją.
Z recenzji dr hab. Jarosława Macały, prof. UZ
Książka "Medialny obraz wroga" - Paweł Greń, Karol Morawski - oprawa miękka - Wydawnictwo FNCE. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2020 r. Cena 28.20 zł. Zapraszamy na zakupy!