pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Medialne reprezentacje kultury. Społeczeńctwo - Polityka - Promocja. Tom 2

Autor książki:

Aneta Duda

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 254 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788380611078
ISBN: 978-83-8061-107-8
Data: 2015-10-08
27.30 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 14 dni

Opis książki:

Seria: Kultura w mediach. Media w kulturze.

Książka "Medialne reprezentacje kultury. Społeczeńctwo - Polityka - Promocja. Tom 2" - Aneta Duda (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2015 r. Cena 27.30 zł. Zapraszamy na zakupy!

Spis treści:

Wstęp (Aneta Duda)

Część I
KULTURA ŻYCIA CODZIENNEGO W MEDIACH - STYLE ŻYCIA, NORMY I WARTOŚCI

Justyna Szulich-Kałuża
Inkluzywność definicyjnych ujęć rodziny w mediach
Inclusive definitions of the family in the media

Sławomir Soczyński SDS
Instytucja społecznego tabu w zmediatyzowanej kulturze
Social Taboo Institution in Media Culture

Anna Jawor
Wizja życia rodzinnego w polskich serialach telewizyjnych
Family life presented in polish TV series

Olga Białek-Szwed
Obrazy przemocy w polskiej prasie - zapotrzebowanie i konsekwencje ich dystrybucji
The image of the violence in Polish press - a preference and the consequences of the distribution

Elżbieta M. Minczakiewicz
Kształtowanie kompetencji medialnych dla podnoszenia jakości życia osób niepełnosprawnych
Creating media competences of people with disabilities for improving their quality of life

Piotr Lehr-Spławiński
Medialna polingwistyczność jako praktyka kulturowa
Media postlinguisticity as cultural practice

Przemysław Szews
Wizualne formy komunikacji w Internecie
Visual forms of communication on the Internet

Część II
KOMUNIKACJA POLITYCZNA - CIĄGŁOŚĆ I ZMIANA

Anita Frankowiak
Nowoczesny patriotyzm Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego na przykładzie akcji medialnej "Orzeł może"
Modern patriotism promoted by the President RP Bronisław Komorowski on the example of the social campaign “Eagle may"

Kamil Fil
Reklama negatywna a jakość demokracji - na przykładzie kampanii parlamentarnej z 2011 roku
Negative Advertising and Democracy - on the example of the local government election in 2011

Agnieszka Łukasik-Turecka
Obraz kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w lubelskiej prasie regionalnej
The image of the election campaign to the European Parliament presented in the Lublin regional newspapers

Maria Wąsicka
The attitude of political parties towards public media based on the example of Prawo i Sprawiedliwość
Stosunek polskich partii politycznych wobec mediów masowych na przykładzie partii Prawo i Sprawiedliwość

Jerzy Białomyzy
Implikatury i presupozycje w języku polskich polityków na podstawie wybranych przykładów
The implicature and presupposition in selected fragments of speeches performed by polish politicians

Część III
KOMUNIKACJA PROMOCYJNA - NOWE STANDARDY

Anna Mlekodaj
E-góralszczyzna, czyli Podhale w sieci. O internetowej manifestacji góralskiej kultury
Podhale culture in the network. About the website manifestation of highland culture

Aneta Duda, Judyta Gudewicz
"Autentyczność" komunikacji promocyjnej marki Dove - analiza "Kampanii na rzecz Prawdziwego Piękna"
“Authenticity" of Dove brand s promotional communication - the analyze of The Real Beauty Campaign

Aneta Duda
Alternatywne rynki lokalne w dobie globalizacji. Szkic do strategii promocji lokalnych sieci produkcji i dystrybucji żywności
Alternative Local Markets in the Era of Globalization: the Promotional Strategy Draft of Local Food Supply Chains

Magdalena Pataj
Kultura zdrowia - prozdrowotne style życia w kampaniach społecznych w Polsce
Health culture - "healthy lifestyle" in social campaign in Poland

Agata Pospieszyńska
Przeobrażenia marketingu filmowego - od plakatu do marketingu immersyjnego
The changes in film marketing - from poster to immersion marketing

Aneta Duda
Reklama w socjalizacji konsumenckiej dziecka. Ewaluacja zajęć z edukacji medialnej
Role of advertising in children consumer socialization. Evaluating the lesson of media education

Bibliografia