Medialne reprezentacje kultury. Kultura mediów a tożsamość. Tom 4. Seria: Kultura w mediach. Media w kulturze
Robert Szwed
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 120 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788380618145 |
ISBN: | 978-83-8061-814-5 |
Data: | 2021-01-19 |
Opis książki:
Robert Szwed
Wprowadzenie: medialny kontekst kultury
Introduction: the media as a context for culture
Leon Dyczewski, Robert Szwed
Kultura dzisiejszych mediów
The culture of today’s media
Jerzy Jastrzębski
"Kultura otwarta” w mediach jako ideologia
"Open culture” in the media as an ideology
Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Kultura transformacji - w kierunku postkonsumpcyjnej
kultury zmediatyzowanej
A culture of transformation - towards post-consumerism mediated culture
Tomasz Goban-Klas
Mediatyzacja protestu społeczno-politycznego. Refleksje postmajdanowskie
Mediatization of socio-political protest. Post-Maidan reflections
Robert Szwed
Mediatyzacja przemocy. ISIS - nowe oblicze wojny
Mediatization of violence. ISIS - the new face of war
Jerzy Jastrzębski
Tożsamość a medialna agenda
Identity and media agenda
Anna Sugier-Szerega
Tożsamość "cyfrowych dzieci” a komunikacja międzypokoleniowa
Identity of "digital children” and intergenerational communication
Marek Pytko
Twitter - narzędzie budowania tożsamości instytucjonalnej Kościoła
Twitter - building an institutional identity of the Church
Bibliografia
Książka "Medialne reprezentacje kultury. Kultura mediów a tożsamość. Tom 4. Seria: Kultura w mediach. Media w kulturze" - Robert Szwed (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 120 stron i została wydana w 2019 r. Cena 33.08 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.