pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Medialne oblicza sportu

Autor książki:

Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 194 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788381427395
ISBN: 978-83-8142-739-5
Data: 2020-03-13
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Sport jako zjawisko kulturowe stał się w ostatnich latach przedmiotem pogłębionej refleksji naukowej. Będąc niegdyś wyłącznie obiektem fascynacji kibiców, ze względu na powszechność, popularność i siłę społecznego oddziaływania skupia dziś uwagę badaczy naukowych, funkcjonując jako ważny składnik dyskursu medialnego. Ponieważ obraz poszczególnych dyscyplin kreowany jest w sposób zapośredniczony, nie tylko z udziałem samych dziennikarzy, podlega on wielowątkowej rekonstrukcji dokonywanej przez uczonych na gruncie badań socjologicznych, psychologicznych i lingwistycznych. Książka, którą oddajemy do Państwa rąk, ma przybliżyć werbalny aspekt komunikacji medialnej dotyczącej sportu. Wpisuje się w nurt badań nad językiem sportu prowadzonych już od kilkunastu lat na Uniwersytecie Łódzkim.

Ze Wstępu

Książka "Medialne oblicza sportu" - Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 194 stron i została wydana w 2020 r.