Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka
Emilia Bańczyk, Natalia Moćko
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 172 s. |
EAN: | 9788322634493 |
ISBN: | 978-83-2263-449-3 |
Data: | 2023-06-13 |
Opis książki:
Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka wpisuje się w nurt nowoczesnych badań transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnienie wpływu mediów na sposób myślenia i język dzieci. Podstawowym założeniem zbioru, widocznym we wszystkich zgromadzonych w publikacji tekstach, jest uznanie, że obecność mediów w życiu dziecka znacząco wpływa na jego sposób postrzegania świata. Mozaikowość przekazu i rozmaitość wpływów medialnego świata najlepiej oddaje pojęcie medialnych kodów. Teksty zgromadzone w tomie dają pogląd zarówno na to, jakie treści z mediów dziecięcy odbiorca może przyswajać, jak i na to, co rzeczywiście pozostaje z kontaktu z mediami w dziecięcej mowie i myśleniu. Autorzy, warto zaznaczyć praktycy, podkreślają przy tym wagę edukacji medialnej. Publikacja niniejsza skierowana jest do pedagogów, psychologów i językoznawców, a także świadomych rodziców i wszystkich zainteresowanych relacją media dziecko.
Książka "Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka" - Emilia Bańczyk, Natalia Moćko (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2018 r. Cena 23.09 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.