pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka

Autor książki:

Emilia Bańczyk, Natalia Moćko

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
EAN: 9788322634493
ISBN: 978-83-2263-449-3
Data: 2023-06-13
23.09 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Opis książki:

Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka wpisuje się w nurt nowoczesnych badań transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnienie wpływu mediów na sposób myślenia i język dzieci. Podstawowym założeniem zbioru, widocznym we wszystkich zgromadzonych w publikacji tekstach, jest uznanie, że obecność mediów w życiu dziecka znacząco wpływa na jego sposób postrzegania świata. Mozaikowość przekazu i rozmaitość wpływów medialnego świata najlepiej oddaje pojęcie medialnych kodów. Teksty zgromadzone w tomie dają pogląd zarówno na to, jakie treści z mediów dziecięcy odbiorca może przyswajać, jak i na to, co rzeczywiście pozostaje z kontaktu z mediami w dziecięcej mowie i myśleniu. Autorzy, warto zaznaczyć praktycy, podkreślają przy tym wagę edukacji medialnej. Publikacja niniejsza skierowana jest do pedagogów, psychologów i językoznawców, a także świadomych rodziców i wszystkich zainteresowanych relacją media dziecko.

Książka "Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka" - Emilia Bańczyk, Natalia Moćko (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2018 r. Cena 23.09 zł. Zapraszamy na zakupy!