pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Medialne i propagandowe oblicza wojny

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 218x233 mm
EAN: 9788322936184
ISBN: 978-83-2293-618-4
Data: 2018-10-31
36.68 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Najnowszy numer czasopisma "Oblicza Komunikacji" poświęcony jest obrazom wojny - jako toposu wywołującego spory pamięci, walkę na słowa i motywy działań propagandowych w czasie konfliktów zbrojnych, jak i strategii mediatyzacji dyskursu publicznego. W tomie pt. Medialne i propagandowe oblicza wojny odnajdzie Czytelnik dwa główne nurty tematycznie dobranych artykułów. W pierwszym z nich przedstawia się mechanizmy propagandy, perswazji i manipulacji w mediach, tekstach kultury, drukach ulotnych, w przemówieniach wywodzących się z czasów współczesnych konfliktów zbrojnych (jak na przykład z okresu drugiej wojny światowej), jak i z dyskursu, dla którego pamięć o wojnie stała się przestrzenią walki o pamięć społeczną czy symboliczną. W części drugiej zaś pojawiają się artykuły i studia przypadków poświęcone: narracjom na temat wojny, sposobom wykorzystywania znaczeń odnoszących się do konfliktów zbrojnych (na przykład w słownictwie czy w metaforyce) oraz relacjom słowno-obrazowym ujawniającym sposób mediatyzacji i wprowadzania propagandowych znaczeń w tekstach wizualnych. Zapowiedziane tematy zgromadzono w dziesięciu interdyscyplinarnych rozprawach.

Książka "Medialne i propagandowe oblicza wojny" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2018 r. Cena 36.68 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.