pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dziennikarstwo i media 5. Media zmieniającego się świata

Autor książki:

Igor Borkowski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300 s.
Wymiar: 168x230 mm
EAN: 9788322934753
ISBN: 978-83-2293-475-3
Data: 2015-08-05
26.59 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Zmieniają się media, bo zmienia się świat. Nie jest oczywiste, czy ta zależność działa i w drugą stronę. Relacjom między zmieniającymi się mediami i zmieniającym się światem poświęcona jest większość tekstów, które składają się na nowy tom rocznika wrocławskich medioznawców. W centrum dociekań stoją media zmieniającej się cywilizacji systemów medialnych Europy i Ameryki. Autorzy, którymi są zarówno uznani badacze, jak i debiutanci, starają się w wielonurtowych dociekaniach odpowiadać na pytania dotyczące kwestii dziennikarstwa, zawodów medialnych, komunikowania wizerunku, brandingu, public relations. Wartością tekstów jest przede wszystkim ambitna próba nadążania za aktualnymi problemami badań medioznawczych, połączona z szerszą refleksją dotyczącą zagranicznych systemów medialnych oraz polskiego dyskursu publicznego. Lektura dla ludzi mediów, dziennikarzy i studentów dziennikarstwa, kulturoznawców, politologów i socjologów.

Książka "Dziennikarstwo i media 5. Media zmieniającego się świata" - Igor Borkowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2014 r. Cena 26.59 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.