Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 176 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788323320098 |
ISBN: | 83-233-2009-8 |
Data: | 2005-11-07 |
Opis książki:
Praca ma charakter interdyscyplinarny. Zawiera kilkananście tekstów z zakresu politologii, prawa, socjologii i psychologii. W centrum refleksji są media i ich rola w systemie władzy oraz w kształtowaniu opinii społecznej. Autorzy podejmują wiele istotnych i aktualnych problemów życia politycznego oraz społecznego w Polsce. Aktualność rozważań zwiększają zbliżające się wybory parlamentarne i prezydenckie. W związku z tym uwagi i refleksje zawarte w pracy mogą być dobrym wprowadzeniem do debaty publicznej. Dzięki przystępnemu i interesującemu sposobowi prezentacji praca jest adresowana do szerszego kręgu czytelników.
Książka "Media. Władza. Prawo" - Maria Magoska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2005 r.