Dziennikarstwo i Media 7. Media. Władza. Komunikacja
Igor Borkowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 188 s. |
Wymiar: | 170x230 mm |
EAN: | 9788322935750 |
ISBN: | 978-83-2293-575-0 |
Data: | 2017-07-27 |
Opis książki:
Intelektualne, emocjonalne i poznawcze napięcia na styku: mediów, władzy i komunikacji to główny wątek problemowy prezentowanych w 7. numerze czasopisma Dziennikarstwo i Media; tekstów. Przygotowali je wrocławscy medioznawcy, badacze kultury komunikowania społecznego, filmoznawcy, językoznawcy i teoretycy komunikacji. Zróżnicowane metodologicznie, tematycznie i materiałowo artykuły stanowią ciekawą propozycję nie tylko dla środowiska akademickiego, ale i dla licznych odbiorców, którym nieobca jest problematyka kształtowania wizerunku, wpływu, komunikacji międzykulturowej, reklamy i współczesnego dziennikarstwa w Polsce i na świecie.
Książka "Dziennikarstwo i Media 7. Media. Władza. Komunikacja" - Igor Borkowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2016 r. Cena 26.59 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.