Media w środowisku cyfrowym. Seria: Studia i Perspektywy Medioznawcze 2
Katarzyna Konarska, Paweł Urbaniak
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 244 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788322936993 |
ISBN: | 978-83-229-3699-3 |
ISSN: | 2657-9049 |
Data: | 2020-09-04 |
Opis książki:
Cyfrowe media coraz silniej wypierają tak zwane tradycyjne, czyniąc wciąż prawdopodobną wizję śmierci mediów drukowanych i stawiając pytanie o przyszły kształt i formę radia i telewizji. W istotny sposób modyfikują charakter każdego z tradycyjnych sektorów medialnych, otwierając przed nimi nowe możliwości. Będąc istotnym dla nich zagrożeniem i konkurencją, stają się równocześnie impulsem do poszukiwania skutecznych sposobów komunikowania się z publicznością. Media w cyfrowym wydaniu zyskują przede wszystkim walor interaktywności i możliwość tworzenia spersonalizowanego przekazu.
Wątkami tymi zajmują się autorzy artykułów zgromadzonych w publikacji Media w środowisku cyfrowym, będącej drugim tomem serii „Studia i Perspektywy Medioznawcze”.
Książka "Media w środowisku cyfrowym. Seria: Studia i Perspektywy Medioznawcze 2" - Katarzyna Konarska, Paweł Urbaniak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2020 r. Cena 32.10 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.