Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 182 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788380619807 |
ISBN: | 978-83-8061-980-7 |
Data: | 2022-02-24 |
Opis książki:
Justyna Szulich-Kałuża, Rafał Jakub Pastwa, Wstęp
CZĘŚĆ TEORETYCZNO-ANALITYCZNA
Monika Przybysz, Wyzwania w komunikacji w social mediach podczas pandemii COVID-19
Aleksandra Pethe, Komunikowanie treści religijnych w dobie pandemii COVID-19 (na przykładzie parafii Oblatów Maryi Niepokalanej w Katowicach)
Małgorzata Sławek-Czochra, Emocjonalne zakotwiczenie pandemii COVID-19 w internetowych przekazach sektora kultury
Aneta Wójciszyn-Wasil, Autonarracyjne formy dokumentacji pandemii COVID-19 w mediach audialnych
Sylwia Andrzejczuk, Medyczne aspekty skuteczności szczepionek przeciwko COVID-19 w kontekście infodemii
Julia Dudzińska, Promocja szczepień przeciwko COVID-19 na wybranych profilach facebookowych polskich uniwersytetów
Magdalena Łuka, Samotność covidowa współczesnego człowieka
Rafał Jakub Pastwa, Od kultury nieufności i "cancel culture" do konieczności (z)budowania nowego modelu integracyjnego. Refleksje na progu postpandemicznego świata
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA
Piotr Kuśmierzak, Reporter w czasach zarazy
Paweł Krysiak, Każda gmina ma swoją sprawę Dreyfusa
Magdalena Grydniewska, Gdy wydarzy się coś tragicznego, reporter nie ma czasu na łzy
Justyna Orłowska, Odpowiedź Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu w Lublinie na kryzys wywołany pandemią COVID-19. Działalność pomocowa i informacyjna
Aleksandra Zińczuk, Próba czasu: "Kultura Enter" oraz Dział Wydawniczy
Warsztatów Kultury w Lublinie
Książka "Media w dobie pandemii COVID-19" - Rafał J. Pastwa (red.) - oprawa twarda - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2021 r. Cena 39.69 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.