Tytuł książki:
Media w badaniach
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Press |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 95 s. |
Wymiar: | 220x305 mm |
EAN: | 9788391743317 |
ISBN: | 83-917433-1-4 |
Data: | 2001-01-06 |
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
"Media w badaniach" przygotowaliśmy z myślą o ludziach mediów, pracownikach domów mediowych i agencji reklamowych oraz o ich klientach - szefach marketingu firm. Szczególnie tym ostatnim książka może się okazać pomocna w zdobyciu lepszej orientacji w rynku mediów. Zawiera zestawienie nakładów, sprzedaży i czytelnictwa prasy, rankingi słuchalności stacji radiowych, oglądalności telewizji i popularności witryn internetowych.
Książka "Media w badaniach" - oprawa twarda - Wydawnictwo Press.