pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media. Uzależnienia, fakty i mity

Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 110x165 mm
EAN: 9788373632349
ISBN: 83-7363-234-4
Data: 2006-02-24
Cena wydawcy: 15.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

(...) Środki masowego przekazu stanowią współcześnie istotny czynnik kształtujący kulturę społeczną i postawy ludzi. Stają się także przedmiotem badań i dyskusji na gruncie wielu dziedzin nauki. Mass media budzą również zainteresowania psychologii. Głównym obszarem badań jest wpływ treści medialnych na człowieka. Stwierdzono różnorakie formy oddziaływania mediów na odbiorcę, zarówno pozytywne, jak i negatywne (...).
fragment książki

Książka "Media. Uzależnienia, fakty i mity" - Joanna Chwaszcz, Małgorzata Pietruszka, ks. Dariusz Sikorski SDS - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL.