Tytuł książki:
Media. Uzależnienia, fakty i mity
Autor książki:
Joanna Chwaszcz, Małgorzata Pietruszka, ks. Dariusz Sikorski SDS
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 110x165 mm |
EAN: | 9788373632349 |
ISBN: | 83-7363-234-4 |
Data: | 2006-02-24 |
Cena wydawcy: 15.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
(...) Środki masowego przekazu stanowią współcześnie istotny czynnik kształtujący kulturę społeczną i postawy ludzi. Stają się także przedmiotem badań i dyskusji na gruncie wielu dziedzin nauki. Mass media budzą również zainteresowania psychologii. Głównym obszarem badań jest wpływ treści medialnych na człowieka. Stwierdzono różnorakie formy oddziaływania mediów na odbiorcę, zarówno pozytywne, jak i negatywne (...).
fragment książki
Książka "Media. Uzależnienia, fakty i mity" - Joanna Chwaszcz, Małgorzata Pietruszka, ks. Dariusz Sikorski SDS - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL.