Media studies. Refleksja nad stanem obecnym
Krzysztof Stępnik, Maciej Rajewski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 416 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788322727690 |
ISBN: | 978-83-2272-769-0 |
Data: | 2008-02-19 |
Opis książki:
Książka stanowi interesujący zbiór artykułów, które jednoczy metodologiczny temat media studies, mogący zainteresować medioznawców, studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz innych kierunków ze specjalizacjami medialnymi, a także Czytelnika poszukującego najbardziej aktualnej literatury przedmiotu w dziedzinie, o której mowa. Wiele w niej tekstów traktujących o różnych sposobach rozumienia zjawisk komunikacji, analiz dotyczących zmian pojawiających się w obrębie rodzajów i gatunków przekazów medialnych, generowania nowych form w środkach masowego przekazu, przekształceń świadczących o procesualnym charakterze mediów, podlegających - jak inne dziedziny kultury - zmianom w czasie. Lektura artykułów odsłania i tę prawdę, że problemy współczesne są całkiem dobrze zakorzenione w tradycji, nawiązanie zaś do osiągnięć nauk humanistycznych i społecznych może stanowić szansę na nową interpretację zjawisk uchodzących za specyficzne wyłącznie dla mediów.
Książka "Media studies. Refleksja nad stanem obecnym" - Krzysztof Stępnik, Maciej Rajewski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 416 stron i została wydana w 2008 r. Cena 10.82 zł. Zapraszamy na zakupy!