Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Katedra Wydawnictwo Naukowe |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 578 s. |
Wymiar: | 120x190 mm |
EAN: | 9788363434496 |
ISBN: | 978-83-6343-449-6 |
Data: | 2015-07-14 |
Opis książki:
"Praca podejmuje bardzo ważny - z perspektywy socjopedagogicznej - problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się znakomicie zarówno w debatę na temat społecznej roli mass mediów, jak i dyskusję na temat różnych aspektów upodmiotowienia młodzieży współczesnej (...). Jest to publikacja stojąca na bardzo dobrym poziomie merytorycznym - i to zarówno w kontekście przyjętych przez Autorkę założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobu przeprowadzenia badań, narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatów analitycznych. Jest to oryginalne dzieło, które stanowi niezaprzeczalny wkład Autorki w wybrane przez nią pole problemowe".
Prof. Zbyszko Melosik
"O nowatorstwie i oryginalności prezentowanego studium świadczy nie tylko usytuowanie podjętej problematyki na pograniczu kilku subdyscyplin należących do różnych dziedzin wiedzy (nauk edukacyjnych, nauk o komunikacji społecznej, studiów kulturowych) i odwaga w metodologicznym mirażu studiów teoretycznych i prac źródłowych z badaniami stricte empirycznymi, ale wypracowanie ważnego "przyczynka" do myślenia o studiach i studiowaniu w kategoriach uczenia się w miejscu pracy".
Prof. Bogusława Dorota Gołębniak
Anna Zięty - doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, specjalność: pedagogika medialna, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, wieloletni opiekun specjalności dziennikarstwo muzyczne, kierownik Zakładu Edukacyjnych Zastosowań Mediów DSW. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany tutor, trener, metodyk szkoleń miękkich i e-learningowych. Współorganizatorka konferencji naukowych krajowych oraz zagranicznych. Specjalizuje się w problematyce edukacji medialnej, mediów niszowych i elektronicznych, e-learningu, web design, social media, e-PR, dziennikarstwa online i marketingu internetowego.
Książka "Media studenckie w Polsce" - Anna Zięty - oprawa miękka - Wydawnictwo Katedra Naukowe. Książka posiada 578 stron i została wydana w 2015 r. Cena 35.33 zł. Zapraszamy na zakupy!