Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788375456028 |
ISBN: | 978-83-7545-602-8 |
Data: | 2015-10-08 |
Opis książki:
"Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że ta rozprawa ma charakter pionierski (...). Widoczna jest wyraźnie duża cierpliwość doktorantki w zakresie uporządkowania i usystematyzowania interdyscyplinarnych, różnorodnych metodologicznie materiałów i badań z zakresu wiedzy o sztuce kształtowania wizerunku instytucji społecznych, przeglądu teorii społecznego i kulturowego oddziaływania mediów oraz uwarunkowań rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce po transformacji (...). Należy bardzo wysoko ocenić wkład autorki w zgromadzenie i opracowanie materiału analitycznego - jakościowego i empirycznego, umożliwiającego jej weryfi kację postawionych hipotez badawczych. Walorami rozprawy jest jej wielopłaszczyznowość i relatywna dogłębność analiz."
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
"Rozprawa podejmuje temat ważny dla funkcjonowania uczelni, a przecież słabo dostrzegany. Staje się on tym ważniejszy, że współczesne szkoły wyższe podległy istotnej transformacji od czasów swej klasycznej - wczesnodwudziestowiecznej - formy, a stoją w obliczu większych niż dzisiejsze wyzwań związanych gruntowną transformacją edukacji na wszystkich poziomach, po części związanych z wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz tzw. mediów (...). Badania empiryczne uważam za najważniejszą część rozprawy (...), ukazują przekonywująco jak ograniczony i niedoskonały, a w istocie tradycyjny jest system komunikowania polskich uczelni (...). Wysoko oceniam zakończenie pracy - odniesienie się w nim do postawionego problemu, pytań badawczych i hipotez oraz sformułowanie wniosków i uogólnień."
prof. zw. dr hab. Tomasz Goban-Klas
Książka "Media studenckie a wizerunek uczelni" - Olga Kurek-Ochmańska - oprawa twarda - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2015 r.