pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media studenckie a wizerunek uczelni

Autor książki:

Olga Kurek-Ochmańska

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2015
Oprawa: twarda
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788375456028
ISBN: 978-83-7545-602-8
Data: 2015-10-08
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że ta rozprawa ma charakter pionierski (...). Widoczna jest wyraźnie duża cierpliwość doktorantki w zakresie uporządkowania i usystematyzowania interdyscyplinarnych, różnorodnych metodologicznie materiałów i badań z zakresu wiedzy o sztuce kształtowania wizerunku instytucji społecznych, przeglądu teorii społecznego i kulturowego oddziaływania mediów oraz uwarunkowań rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce po transformacji (...). Należy bardzo wysoko ocenić wkład autorki w zgromadzenie i opracowanie materiału analitycznego - jakościowego i empirycznego, umożliwiającego jej weryfi kację postawionych hipotez badawczych. Walorami rozprawy jest jej wielopłaszczyznowość i relatywna dogłębność analiz."
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
"Rozprawa podejmuje temat ważny dla funkcjonowania uczelni, a przecież słabo dostrzegany. Staje się on tym ważniejszy, że współczesne szkoły wyższe podległy istotnej transformacji od czasów swej klasycznej - wczesnodwudziestowiecznej - formy, a stoją w obliczu większych niż dzisiejsze wyzwań związanych gruntowną transformacją edukacji na wszystkich poziomach, po części związanych z wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz tzw. mediów (...). Badania empiryczne uważam za najważniejszą część rozprawy (...), ukazują przekonywująco jak ograniczony i niedoskonały, a w istocie tradycyjny jest system komunikowania polskich uczelni (...). Wysoko oceniam zakończenie pracy - odniesienie się w nim do postawionego problemu, pytań badawczych i hipotez oraz sformułowanie wniosków i uogólnień."
prof. zw. dr hab. Tomasz Goban-Klas

Książka "Media studenckie a wizerunek uczelni" - Olga Kurek-Ochmańska - oprawa twarda - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2015 r.