Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788322792391 |
ISBN: | 978-83-2279-239-1 |
Data: | 2019-09-11 |
Opis książki:
Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.
Książka "Media społecznościowe w trzecim sektorze" - Ilona Dąbrowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2019 r.