pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media społecznościowe w trzecim sektorze

Autor książki:

Ilona Dąbrowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788322792391
ISBN: 978-83-2279-239-1
Data: 2019-09-11
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.

Książka "Media społecznościowe w trzecim sektorze" - Ilona Dąbrowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2019 r.