Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji. Analiza porównawcza. Seria: komunikowanie i media
Paweł Baranowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788322936573 |
ISBN: | 978-83-2293-657-3 |
Data: | 2019-08-02 |
Opis książki:
Rewolucja technologiczna zapoczątkowana przez internet oraz rozwiązania sieciowe wytworzyły nowe narzędzia komunikowania w postaci mediów społecznościowych. Ich użyteczność została zauważona w wielu dziedzinach życia zawodowego. Jako nowe rozwiązania komunikacyjne oraz największe publicznie dostępne agregaty danych osobowych media społecznościowe zostały zauważone również przez dziennikarzy. Celem publikacji jest analiza sposobu wykorzystywania mediów społecznościowych przez dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji. Praca ma charakter empiryczny i powstała na podstawie ankiet oraz wywiadów pogłębionych. Dane zostały zaczerpnięte z międzynarodowego projektu badawczego "Zmiana w dziennikarstwie. Kultura dziennikarska w Polsce, Rosji i Szwecji", którego autor był uczestnikiem. Badania nad mediami społecznościowymi w pracy dziennikarzy pozwoliły wskazać różnice i podobieństwa w wykorzystywaniu tych narzędzi przez reprezentantów zawodu z trzech krajów.
Książka "Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji. Analiza porównawcza. Seria: komunikowanie i media" - Paweł Baranowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2019 r. Cena 41.27 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.