pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Autor książki:

Iwona Lupa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe Sophia
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 227 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788365357373
ISBN: 978-83-6535-737-3
Data: 2020-03-17
Cena wydawcy: 77.84 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.

Książka "Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu" - Iwona Lupa - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Sophia. Książka posiada 227 stron i została wydana w 2016 r.