Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe Sophia |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 227 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788365357373 |
ISBN: | 978-83-6535-737-3 |
Data: | 2020-03-17 |
Opis książki:
Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.
Książka "Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu" - Iwona Lupa - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Sophia. Książka posiada 227 stron i została wydana w 2016 r.