Tytuł książki:
Media relations. Budowanie reputacji firmy
Autor książki:
Piotr Andrzejewski, Wiesław Kot
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 164 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788388840166 |
ISBN: | 83-88840-16-9 |
Data: | 2009-03-27 |
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Kolejna publikacja w serii Warsztaty Menedżerskie to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Ważny i ciekawy jest rozdział W dobrym tonie..., będący swego rodzaju poradnikiem kulturalnym - skondensowanym zestawem informacji o najrozmaitszych wydarzeniach minionego stulecia, przydatnym jako ściągawka na przyjęciach i spotkaniach biznesowych.
Książka "Media relations. Budowanie reputacji firmy" - Piotr Andrzejewski, Wiesław Kot - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2002 r.