pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media publiczne w Polsce

Autor książki:

Krzysztof Tenerowicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 292 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788380857230
ISBN: 978-83-8085-723-0
Data: 2018-12-14
Cena wydawcy: 65.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz wskazuje konkretne rozwiązania, jakie zdaniem autora powinny zostać zastosowane w celu odbudowy ich znaczenia i pozycji rynkowej. Kładąc nacisk głównie na wymiar finansowy, książka przedstawia także uwarunkowania rynkowe, organizacyjne, programowe oraz społeczno-polityczne, które wpływają na kształt nadawców publicznych oraz decydują o ich sytuacji na rynku.

Książka "Media publiczne w Polsce" - Krzysztof Tenerowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 292 stron i została wydana w 2018 r.