Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 292 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788380857230 |
ISBN: | 978-83-8085-723-0 |
Data: | 2018-12-14 |
Cena wydawcy: 65.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz wskazuje konkretne rozwiązania, jakie zdaniem autora powinny zostać zastosowane w celu odbudowy ich znaczenia i pozycji rynkowej. Kładąc nacisk głównie na wymiar finansowy, książka przedstawia także uwarunkowania rynkowe, organizacyjne, programowe oraz społeczno-polityczne, które wpływają na kształt nadawców publicznych oraz decydują o ich sytuacji na rynku.
Książka "Media publiczne w Polsce" - Krzysztof Tenerowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 292 stron i została wydana w 2018 r.