pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media publiczne w erze posttelewizyjnej

Autor książki:

Stanisław Jędrzejewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2024
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 296 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381756518
ISBN: 978-83-8175-651-8
Data: 2024-09-20
Cena wydawcy: 82.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści - od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności. Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie przełomowych zmian, głównie technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia istotne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a przede wszystkim technologiczny, w jakim rozwijają się obecnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technologicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił również kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne, a także mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje możliwe scenariusze przyszłości mediów publicznych. Książka przynosi odpowiedź na pytania: Jakie wyzwania technologiczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów? Jak nadawcy publiczni dostosowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców? Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą technologiczną? Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji? Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne? Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać nowe technologie do poprawy swojej oferty, pozycji rynkowej i rozszerzenia zasięgu?

Książka "Media publiczne w erze posttelewizyjnej" - Stanisław Jędrzejewski - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2024 r.