pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media masowe w praktyce społecznej

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 348 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375450927
ISBN: 978-83-7545-092-7
Data: 2012-03-30
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Środki masowego przekazu (media masowe) już od kilku stuleci stanowią ważny i trwały element społeczno-politycznego krajobrazu, przede wszystkim w państwach demokratycznych, gdzie pełnią liczne istotne funkcje systemowe. Zrodzone formalnie w XVII stuleciu, przeżywają dzisiaj okres burzliwego rozwoju, który rozpoczął sie w początkach minionego wieku, a to w związku z pojawieniem się nowych, elektronicznych form przekazu informacji: radiofonii, telewizji, a ostatnio także związanego z narodzinami i rozkwitem Internetu.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Książka "Media masowe w praktyce społecznej" - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 348 stron i została wydana w 2007 r.