Tytuł książki:
Media masowe w praktyce społecznej
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 348 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375450927 |
ISBN: | 978-83-7545-092-7 |
Data: | 2012-03-30 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Środki masowego przekazu (media masowe) już od kilku stuleci stanowią ważny i trwały element społeczno-politycznego krajobrazu, przede wszystkim w państwach demokratycznych, gdzie pełnią liczne istotne funkcje systemowe. Zrodzone formalnie w XVII stuleciu, przeżywają dzisiaj okres burzliwego rozwoju, który rozpoczął sie w początkach minionego wieku, a to w związku z pojawieniem się nowych, elektronicznych form przekazu informacji: radiofonii, telewizji, a ostatnio także związanego z narodzinami i rozkwitem Internetu.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka "Media masowe w praktyce społecznej" - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 348 stron i została wydana w 2007 r.