Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 560 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375450491 |
ISBN: | 978-83-7545-049-1 |
Data: | 2012-03-30 |
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Nie ulega wątpliwości, że ważnym przedmiotem współczesnych procesów wyborczych są media masowe. Poprzez odpowiednie wyeksponowanie nadają one faktom politycznym znaczenie. To głównie za ich pośrednictwem społeczeństwo dowiaduje się o programach politycznych ugrupowań zabiegających o społeczne poparcie. Media masowe odgrywają kluczową rolę w formowaniu opinii publicznej i komunikacji politycznej. Są ?ważnym środkiem przodownictwa opinii?, a to w sposób bezpośredni rzutuje na wyniki wyborów. Ich aktywność jest istotnym zjawiskiem społecznym, m.in. przesłanką kształtowania się społeczeństwa obywatelskiego. Analizowanie tendencji w polityce medialnej, jakie kształtują się u progu XXI wieku w Europie i na innych kontynentach, jest zatem zadaniem priorytetowym.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka "Media masowe w demokratycznych procesach wyborczych" - Alicja Jaskiernia - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 560 stron i została wydana w 2008 r.