pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media - kultura popularna - polityka. Wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska

Dane szczegółowe:
Wydawca: AFM
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 332 s.
Wymiar: 162x235 mm
EAN: 9788375712742
ISBN: 978-83-7571-274-2
Data: 2015-02-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Spis treści
Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Wstęp CZĘŚĆ 1. "Stare" i "nowe" media a kultura nie tylko popularna Ignacy S. Fiut Gry komputerowe a rozwój kultury popularnej
Anna Woźniak Co to znaczy być aktywnym odbiorcą telewizji?
Dariusz Baran Społeczno-kulturowy wymiar zetknięcia się muzyki rozrywkowej z nowymi technologiami
Artur Trudzik Z eteru do cyberprzestrzeni. Radiowa Trójka w internecie
Kinga Zdrojewska Format stacji radiowej jako element kultury popularnej
Agnieszka Garcarek-Sikorska Czy w polskich komercyjnych rozgłośniach radiowych jest miejsce na kulturę?
CZĘŚĆ 2. Kultura sieci - interakcje w cyberprzestrzeni Joanna Pastuszka-Roczek Elektroniczne rysunki na ścianie - rola obrazkowych memów internetowych w procesie komunikacji i socjalizacji. Analiza treściowa wybranych polskich portali rozrywkowych
Spis treści Barbara Kulesza-Gulczyńska Znaczenie internetu w rozwoju fan fiction, czyli twórczość fanowska i nowe media
Anita Basińska, Mikołaj Jacek Łuczak Konstrukcja sieci społecznych. Komunikacja w nowych mediach na przykładzie wybranego forum internetowego
Zofia Dołęga Otwartość psychologiczna a poczucie samotności dziewcząt piszących blogi
Marcin Zabawa Subkultura internetu: język internetowy najmłodszego pokolenia
Nina Stępnicka, Paulina Wiączek Trendy internetowe 2.0 i ich znaczenie w kształtowaniu zachowań społecznych użytkowników sieci
CZĘŚĆ 3. Kultura popularna a polityka Katarzyna Brataniec Rola mediów i kultury popularnej w kształtowaniu współczesnej rzeczywistości społeczeństw arabskich
Edyta Żyrek Peopolizacja polityki w kontekście polskiej sceny politycznej
Dagmara Sagan Obraz II wojny w Zatoce Perskiej w czasopismach "Newsweek" oraz "Newsweek Polska" w latach 2001-2012
Noty o autorach
Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Introduction

Książka "Media - kultura popularna - polityka. Wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska" - Joanna Bierówka, Katarzyna Pokorna-Ignatowicz (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo AFM. Książka posiada 332 stron i została wydana w 2014 r.