Tytuł książki:
Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne
Autor książki:
Marek Sokołowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 444 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788376110585 |
ISBN: | 978-83-7611-058-5 |
Data: | 2009-03-27 |
Cena wydawcy: 34.71 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka, którą proponujemy Czytelnikowi, jest bardziej zbiorem wielu pytań niż odpowiedzi, ale też naszym celem nie było danie gotowych rozwiązań, ale raczej pewnych wskazówek, jak wyglądają dziś, ale tez jak mogą być zaprojektowane już w niedalekiej przyszłości nowe praktyki komunikacyjne. Społeczna przestrzeń mediów, dzięki nowym technologiom i internetowi wciąż się poszerza, praktycznie z dnia na dzień przynosząc oryginalne, fascynujące rozwiązania. Zmiany są integralną częścią natury, ale pamiętajmy, że mogą powodować bardzo różne skutki...
Książka "Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne" - Marek Sokołowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 444 stron i została wydana w 2008 r.