pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto

Autor książki:

Marcin Trybulec

Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 212 s.
Wymiar: 140x205 mm
EAN: 9788324227525
ISBN: 978-83-2422-752-5
Data: 2016-02-04
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst.

z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka (PAN)

Książka "Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto" - Marcin Trybulec - oprawa miękka - Wydawnictwo UNIVERSITAS. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2016 r.