Tytuł książki:
Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
Autor książki:
Marcin Trybulec
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | UNIVERSITAS |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 140x205 mm |
EAN: | 9788324227525 |
ISBN: | 978-83-2422-752-5 |
Data: | 2016-02-04 |
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst.z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka (PAN)
Książka "Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto" - Marcin Trybulec - oprawa miękka - Wydawnictwo UNIVERSITAS. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2016 r.