pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto

Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Format: epub, mobi, pdf
Ilość stron: 212 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788324221271
Data: 2025-01-23
14.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst.

z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka (PAN)

E-book „Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto” - Wydawca: UNIVERSITAS. Cena 14.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.