pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

Autor książki:

Tomasz Goban-Klas

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 340 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301143008
ISBN: 978-83-0114-300-8
Data:2001-01-13
67.01 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka: - syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; - przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; - w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.

Książka "Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu" - Tomasz Goban-Klas - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2015 r. Cena 67.01 zł. Zapraszamy na zakupy!