pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media i dziennikarstwo internetowe

Autor książki:

Leszek Olszański

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375612486
ISBN: 978-83-7561-248-6
Data: 2012-10-18
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Internetowe środki przekazu początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach błyskają w hotelach na lotniskach i przy sklepowych kasach wibrują w smartfonach wypełniają ekrany podłączonych do sieci telewizorów. O naszą uwagę walczą wszystkimi środkami naraz - tekstem obrazem dźwiękiem i animacją. Książka pojawia się w momencie fascynującym dla obserwatorów mediów choć znacznie bardziej dla aktywnego uczestnika medialnego rynku. Na barkach obecnych i przyszłych dziennikarzy i redaktorów blogerów menedżerów społeczności programistów i marketingowców spoczywać będzie ciężar odpowiedzi na najważniejsze pytania które pozwolą dziennikarstwu przebyć drogę z analogowego do w pełni cyfrowego świata.

Książka "Media i dziennikarstwo internetowe" - Leszek Olszański - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2012 r.