Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375612486 |
ISBN: | 978-83-7561-248-6 |
Data: | 2012-10-18 |
Opis książki:
Internetowe środki przekazu początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach błyskają w hotelach na lotniskach i przy sklepowych kasach wibrują w smartfonach wypełniają ekrany podłączonych do sieci telewizorów. O naszą uwagę walczą wszystkimi środkami naraz - tekstem obrazem dźwiękiem i animacją. Książka pojawia się w momencie fascynującym dla obserwatorów mediów choć znacznie bardziej dla aktywnego uczestnika medialnego rynku. Na barkach obecnych i przyszłych dziennikarzy i redaktorów blogerów menedżerów społeczności programistów i marketingowców spoczywać będzie ciężar odpowiedzi na najważniejsze pytania które pozwolą dziennikarstwu przebyć drogę z analogowego do w pełni cyfrowego świata.
Książka "Media i dziennikarstwo internetowe" - Leszek Olszański - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2012 r.