pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media hiszpańskie. Od Gazety Madryckiej do latynoskiej teleSUR

Autor książki:

Radosław Sajna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 187 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788374412926
ISBN: 978-83-7441-292-6
Data: 2006-05-04
15.64 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W książce "Media hiszpańskie. Od Gazety Madryckiej do latynoskiej tele SUR" autor przedstawia zarówno rozwój mediów hiszpańskich w ujęciu historycznym, jak i współczesny system medialny tego kraju. Mowa jest więc o prasie (ogólnoinformacyjnej, ekonomicznej, sportowej, regionalnej czy magazynach), radiu, telewizji, Internecie oraz koncentracji medialnej i wielkich grupach medialnych. Nie zabrakło też wątków literackich (choćby wzmianki o takich dziennikarzach-literatach, jak M. J. de Larra czy A. Perez-Reverte) i politycznych, także tych związanych z katalońskimi czy baskijskimi tendencjami nacjonalistyczno-separatystycznymi. Ze względu na niezaprzeczalne związki historyczne i językowe między Hiszpanią a Hispanoameryką, przedstawione zostały również w ogólnym zarysie główne problemy mediów w tych krajach zachodniej półkuli, gdzie prasa, radio i telewizja kierują swoje przekazy w języku Cervantesa.

Książka "Media hiszpańskie. Od Gazety Madryckiej do latynoskiej teleSUR" - Radosław Sajna - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 187 stron i została wydana w 2006 r. Cena 15.64 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.