Media hiszpańskie. Od Gazety Madryckiej do latynoskiej teleSUR
Radosław Sajna
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 187 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788374412926 |
ISBN: | 978-83-7441-292-6 |
Data: | 2006-05-04 |
Opis książki:
W książce "Media hiszpańskie. Od Gazety Madryckiej do latynoskiej tele SUR" autor przedstawia zarówno rozwój mediów hiszpańskich w ujęciu historycznym, jak i współczesny system medialny tego kraju. Mowa jest więc o prasie (ogólnoinformacyjnej, ekonomicznej, sportowej, regionalnej czy magazynach), radiu, telewizji, Internecie oraz koncentracji medialnej i wielkich grupach medialnych. Nie zabrakło też wątków literackich (choćby wzmianki o takich dziennikarzach-literatach, jak M. J. de Larra czy A. Perez-Reverte) i politycznych, także tych związanych z katalońskimi czy baskijskimi tendencjami nacjonalistyczno-separatystycznymi. Ze względu na niezaprzeczalne związki historyczne i językowe między Hiszpanią a Hispanoameryką, przedstawione zostały również w ogólnym zarysie główne problemy mediów w tych krajach zachodniej półkuli, gdzie prasa, radio i telewizja kierują swoje przekazy w języku Cervantesa.
Książka "Media hiszpańskie. Od Gazety Madryckiej do latynoskiej teleSUR" - Radosław Sajna - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 187 stron i została wydana w 2006 r. Cena 15.64 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.