Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 250 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788378500421 |
ISBN: | 978-83-7850-042-1 |
Data: | 2012-06-13 |
Opis książki:
Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok mediów globalnych, by móc wyraźnie zaznaczyć także różnorodność tych mediów, ich odmienność, zalety i wady, jak również możliwości we wspieraniu oraz rozwoju kultury i edukacji. Media lokalne i media globalne wspólnie tworzą środowisko medialne, jednak kwestia wizerunku i oddziaływania tych pierwszych w publikacjach naukowych w kontekście edukacyjnym jest podejmowana bardzo rzadko, stad próba ich wydobycia z medialnej masowości.
Książka "Media globalne - media lokalne" - Agnieszka Roguska - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2012 r. Cena 29.33 zł. Zapraszamy na zakupy!