pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media globalne - media lokalne

Autor książki:

Agnieszka Roguska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 250 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788378500421
ISBN: 978-83-7850-042-1
Data: 2012-06-13
29.33 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Opis książki:

Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok mediów globalnych, by móc wyraźnie zaznaczyć także różnorodność tych mediów, ich odmienność, zalety i wady, jak również możliwości we wspieraniu oraz rozwoju kultury i edukacji. Media lokalne i media globalne wspólnie tworzą środowisko medialne, jednak kwestia wizerunku i oddziaływania tych pierwszych w publikacjach naukowych w kontekście edukacyjnym jest podejmowana bardzo rzadko, stad próba ich wydobycia z medialnej masowości.

Książka "Media globalne - media lokalne" - Agnieszka Roguska - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2012 r. Cena 29.33 zł. Zapraszamy na zakupy!