pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media dwudziestolecia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 17.2x24 mm
EAN: 9788379824472
ISBN: 978-83-7982-447-2
Data: 2022-10-04
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe – media XX wieku. Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku” pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji – mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.

Książka "Media dwudziestolecia" - Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca, Ryszard Kajzer - oprawa miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Narodowe Centrum Kultury. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2022 r.