Media dwudziestolecia
Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca, Ryszard Kajzer
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Narodowe Centrum Kultury |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 17.2x24 mm |
EAN: | 9788379824472 |
ISBN: | 978-83-7982-447-2 |
Data: | 2022-10-04 |
Opis książki:
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe – media XX wieku. Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku” pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji – mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.
Książka "Media dwudziestolecia" - Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca, Ryszard Kajzer - oprawa miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Narodowe Centrum Kultury. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2022 r.