Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 356 s. |
Wymiar: | 130x205 mm |
EAN: | 9788326412820 |
ISBN: | 978-83-2641-282-0 |
Data: | 2011-06-02 |
Opis książki:
W publikacji przedstawiono problematykę związaną z procesem cyfryzacji w dziedzinie mediów audiowizualnych, odgrywających ważną społecznie rolę informacyjną, gospodarczą a także kulturotwórczą. Przeprowadzono analizę konfliktu regulacyjnego będącego konsekwencją zróżnicowanego spojrzenia na interes publiczny w mediach audiowizualnych. Ponadto szczegółowo przedstawiono zagadnienia dotyczące: znaczenia mediów audiowizualnych realizujących zadania publiczne, w tym - ochronę praw jednostki i kształtowanie tożsamości narodowej i kultury, moralności publicznej jako głównego wyznacznika ochrony celów interesu publicznego na poziomie narodowym, pojęcia misji publicznej oznaczającej określenie podstawowych celów interesu publicznego w mediach audiowizualnych, znaczenia zasady must carry jako instrumentu ochrony interesu publicznego w mediach audiowizualnych w dobie cyfryzacji, instrumentów ochrony interesu publicznego w mediach audiowizualnych, roli władzy publicznej w ochronie interesu publicznego w mediach audiowizualnych. Publikacja zawiera analizę wybranych orzeczeń Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, Trybunału Konstytucyjnego, Sądu Najwyższego oraz Naczelnego Sądu Administracyjnego.
Książka "Media audiowizualne" - Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 356 stron i została wydana w 2011 r.