Media and Journalism in the Digital Era
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 148 s. |
Wymiar: | 238x167 mm |
EAN: | 9788322935323 |
ISBN: | 978-83-2293-532-3 |
Data: | 2016-08-26 |
Opis książki:
"Książka Media and Journalism in the Digital Era pod redakcją Katarzyny Konarskiej i Adama Szynola to interesująca inicjatywa wydawnicza. Przede wszystkim dotyka ona istotnych problemów związanych z funkcjonowaniem mediów i dziennikarstwa w dobie nowych wyzwań, jakie pojawiły się wraz z powszechną digitalizacją komunikacji masowej.
Przełom cyfrowy doprowadził bowiem do znaczących zmian na rynku mediów "tradycyjnych", zmusił właścicieli i pracowników redakcji gazet, stacji telewizyjnych czy radiowych do zredefiniowania wielu aspektów codziennej pracy dziennikarskiej, miejsca na rynku medialnym czy poszukiwania alternatywnych rozwiązań finansowo-marketingowych. Dynamika zachodzących zmian, ich powszechność, a także niezwykle szeroki zasięg domagają się naukowego oglądu nowej sytuacji, a recenzowana książka wydaje się świetnym uzupełnieniem stanu wiedzy na ten temat".
[z recenzji dr. hab. Arkadiusza Lewickiego, prof. nadzw. UWr.]
Książka "Media and Journalism in the Digital Era" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2016 r.