Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | TRIO |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 316 s. |
Wymiar: | 144x205 mm |
EAN: | 9788374361743 |
ISBN: | 978-83-7436-174-3 |
Data: | 2009-03-26 |
Opis książki:
Nowa publikacja dotycząca rynku mediów w Polsce i w Unii Europejskiej oraz zawodowych dylematów dziennikarzy. Autorami rozdziałów monografii pod redakcją dr Małgorzaty Bonikowskiej są znani i cenieni ludzie mediów m.in. Andrzej Krajewski Bernard Margueritte Barbara Rogalska. Autorzy omawiają rolę wszystkich mediów we współczesnym świecie. Rysują perspektywy ich rozwoju a także wskazują na problemy i zagrożenia które przed nimi stoją. Czy w XXI wieku w erze Internetu i swobody wypowiedzi w dowolnej formie i na dowolny temat dziennikarze w ogóle będą jeszcze potrzebni Czy powinniśmy się upierać przy klasycznych cechach dziennikarstwa takich jak obiektywizm czy misja Jak przeciwdziałać postępującej tabloidyzacji mediów goniących dziś za czytelnikami i próbujących zgadnąć co mu w duszy gra Jakie cech powinien mieć ten zawód aby się utrzymać na rynku
Książka "Media a wyzwania XXI wieku" - Małgorzata Bonikowska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo TRIO. Książka posiada 316 stron i została wydana w 2009 r.