pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media a dobra osobiste

Autor książki:

Janusz Barta, Ryszard Markiewicz

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 424 s.
Wymiar: 170x246 mm
EAN: 9788376013398
ISBN: 978-83-7601-339-8
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 105.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka dotyka problematyki bardzo żywo dyskutowanej zarówno w Polsce, jak i w wielu innych krajach, stanowiącej przedmiot licznych procesów oraz orzeczeń sądowych. Ilustruje poszukiwanie kompromisu między wolnością dziennikarskiej wypowiedzi i wypełnianiem informacyjnych funkcji mediów w społeczeństwie demokratycznym - z jednej strony - a poszanowaniem dó osobistych człowieka - z drugiej.
Autorzy stawiają sobie za cel uporządkowanie bogatego dorobku orzecznictwa i literatury prawniczej, poszukując pewnych generalnych tendencji i wspólnych zapatrywań, co stanowi punkt wyjścia do rozważań o istocie dó osobistych. Obszar, który możemy definiować jako dobra osobiste, stale ewoluuje i rozszerza się, stąd potrzebna jest dyskusja, gdzie i kiedy możemy mówić o jego naruszeniach.

Książka "Media a dobra osobiste" - Janusz Barta (red.), Ryszard Markiewicz (red.) - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 424 stron i została wydana w 2009 r.