Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 308 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788322726631 |
ISBN: | 978-83-2272-663-1 |
Data: | 2007-06-21 |
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Publikacja dotyczy niezwykle istotnego i aktualnego tematu z zakresu nauk społecznych, a dokładniej z dziedziny politologii i teorii komunikowania, to znaczy analizy relacji na styku media i polityka funkcjonujących w ramach systemu dekomkratycznego. Jest to problematyka bardzo istotna, ponieważ obserwujemy przesunięcie się mediów z pozycji ,,czwartej" władzy do pozycji pierwszej, to znaczy jako bezpośrednio uczestniczących w procesie decyzyjnym poprzez wywieranie skutecznego wpływu na ten proces i stosowane w nim mechanizmy oraz instrumenty działania.
Książka "Media a demokracja" - Lidia Pokrzycka, Włodzimierz Mich (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.