pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mass media

Autor książki:

Pierre Sorlin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Astrum
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 246 s.
Wymiar: 150x205 mm
EAN: 9788372490780
ISBN: 83-7249-078-3
Data: 2009-03-25
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autor analizuje cały system informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stulecie. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów.

Książka "Mass media" - Pierre Sorlin - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2001 r.