Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Astrum |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 246 s. |
Wymiar: | 150x205 mm |
EAN: | 9788372490780 |
ISBN: | 83-7249-078-3 |
Data: | 2009-03-25 |
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autor analizuje cały system informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stulecie. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów.
Książka "Mass media" - Pierre Sorlin - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2001 r.