Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320819861 |
ISBN: | 978-83-2081-986-1 |
Data: | 2012-01-19 |
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: ? istotę i cechy produktu turystycznego, ? korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, ? cykl życia produktu turystycznego, ? turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, ? koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, ? proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.
Książka "Markowe produkty turystyczne" - Adam E. Szczepanowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2012 r.