Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademia Humanistyczna im Aleksandra Gieysztora |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 182 s. |
Wymiar: | 160x220 mm |
EAN: | 9788391139288 |
ISBN: | 978-83-9113-928-8 |
Data: | 2012-05-18 |
Cena wydawcy: 16.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba - jak nigdy dotąd - informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu.Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy: znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności.
Publikacja wydana we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury.
Książka "Marketingowe funkcje mediów" - Elżbieta Ciborska - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczna im Aleksandra Gieysztora. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2001 r.