Tytuł książki:
Marketingowa Rola Potencjału Kuchni Regionalnych I Żywności Tradycyjnej W Kształtowaniu Produktu Turystycznego
Autor książki:
Piotr Dominik, Anna Wilkońska

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe Sophia |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | twarda |
Wymiar: | 175x245 mm |
EAN: | 9788365929495 |
ISBN: | 978-83-6592-949-5 |
Data: | 2020-03-17 |
Cena wydawcy: 68.93 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozowju regionalnym
Książka "Marketingowa Rola Potencjału Kuchni Regionalnych I Żywności Tradycyjnej W Kształtowaniu Produktu Turystycznego" - Piotr Dominik, Anna Wilkońska - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe Sophia. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2018 r.