pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketingowa Rola Potencjału Kuchni Regionalnych I Żywności Tradycyjnej W Kształtowaniu Produktu Turystycznego

Autor książki:

Piotr Dominik, Anna Wilkońska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe Sophia
Rok wyd.: 2018
Oprawa: twarda
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9788365929495
ISBN: 978-83-6592-949-5
Data: 2020-03-17
Cena wydawcy: 68.93 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozowju regionalnym

Książka "Marketingowa Rola Potencjału Kuchni Regionalnych I Żywności Tradycyjnej W Kształtowaniu Produktu Turystycznego" - Piotr Dominik, Anna Wilkońska - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe Sophia. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2018 r.