Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 268 s. |
Wymiar: | 164x235 mm |
EAN: | 9788301151331 |
ISBN: | 978-83-0115-133-1 |
Data: | 2009-03-03 |
Opis książki:
Na początku lat 90., kiedy Internet stał się dostępny dla prywatnych użytkowników, zaczęto dostrzegać, jaki niesie ze sobą potencjał reklamowo-promocyjny. Okazał się on idealnym środowiskiem do rozwoju małych firm, które przeistoczyły się w największe na świecie korporacje, takie jak np. Google. Prostota i łatwy dostęp spowodowały gwałtowny rozwój Internetu. Tak szybki rozwój przyczynił się, niestety, również do powstania firm, dla których priorytetem jest maksymalny zysk, a potrzeby klienta schodzą na dalszy – często bardzo odległy – plan.
Dzięki tej książce nauczysz się prawidłowo analizować konkurencję, wykorzystywać dostępne dane do indywidualnych potrzeb. Dowiesz się, jak wybrać odpowiednią firmę świadczącą usługi związane z SEO. Będziesz w stanie sam wypromować własną stronę w wyszukiwarce Google oraz dowiesz się, jak zbudować serwis, który dla takiej wyszukiwarki będzie wartościowy i wysoko oceniany w rankingach wyników Google.
Książka prezentuje m.in.: - Co to jest SEO - Jak dobrać słowa kluczowe dla serwisu i ocenić poziom trudności oraz skuteczność pozycjonowania - Jak uniknąć spamu - Jak zoptymalizować stronę do pozycjonowania - Jak korzystać z narzędzi dostępnych w Internecie - Jak znaleźć słowa i frazy niszowe - Jak zbudować własne zaplecze do pozycjonowania - Jak znaleźć rzetelną firmę zajmującą się pozycjonowaniem Książka zawiera informacje przydatne zarówno dla osób początkujących, jak i zawodowo zajmujących się pozycjonowaniem. Omawia najważniejsze zagadnienia i jest napisana w przystępny sposób.
Książka "Marketing z Google. Jak wejść na pierwszą pozycję? (+ CD)" - Paweł Kobis - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2007 r.