pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w turystyce

Autor książki:

Tadeusz Chudoba

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375563825
ISBN: 978-83-7556-382-5
Data: 2011-02-28
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych.
Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.

Książka "Marketing w turystyce" - Tadeusz Chudoba - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2011 r.